2012年7月27日 星期五

小器

前兩天朋友在fb分享,很多不必要爭執皆因小器,自己要有器量,同意極了。

很多fb症候群,怕怕!但有時亦幾可愛。朋友的朋友回應朋友說如今的人舒服慣了,唔等得,唔熱得,唔凍得...... 我回應道,唔窒得  唔笑得  唔鬧得  冇手機唔得  冇人LIKE唔得......  就這樣我就被唔識的朋友的朋友LIKE咗,然後我唔小器地LIKE番佢,然後我朋友介紹給他朋友我是個有內涵有智慧的博士,嘩嘩啦,我成大器嘞!

轉載:

心量太小,難成大器。只要我們的心量不斷擴大,現實世界對我們的影響就會越來越小,直至忽略不計。

氣度決定格局,一個人能承受住多大的打擊,才能做出多大的事業。

人生不如意事十之八九,也許我們不能改變世界,卻可以改變自己,讓煩惱變成大海裡的一滴水。內心強大,則世界遼闊。

1 則留言:

匿名 提到...

LIKEx100000000!!!

Victor