2013年12月25日 星期三

做野

「做野」在我們這正當人家來說,意思是工作;在維持治安的香港警隊來說,也是工作(常在電視劇集裡聽到"差人做野");在不正當人家來說,亦是工作(在電視電影裡"做野喇")。但在這普天同慶的聖誕節時,小心"做野"。我咁大個人,終於第一次收到「猜猜我是誰」電話問題遊戲的邀請,可恨當時在圖書館搞lelo,匆匆掛線,其實應該廣結良緣,誠懇對話如下:
主持人:喂
我:喂
主持人:喂,我呀,認唔認得我呀?
(原裝對話)
我:認得!發哥嘛!你幾好嗎?上次唔該晒呀,係廣州好彩有你帶我去xxxx,如果唔係,實去錯地方,幾百蚊車費就白白oo左。我後曰去深圳見客,你在不在,我請食飯。仲有呀,你有冇做寶石的老友,我有個客想搵優質紅寶和太陽石喎.......

沒有留言: